قوانین و مقررات محاسب یار

شرایط و مقررات استفاده از سایت محاسب یار

استفاده از سایت محاسب یار به معنی توافق کامل شما با شرایط و مقررات سایت به شرح ذیل می باشد:

  1. خرید فایل یا برنامه از سایت محاسب یار بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
  2. محاسب یار هیچ گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.
  3. تمام ابزاری که در محاسب یار با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش برنامه یا فایل باشد.
  4. سایر سایت ها و لینکهایی که برای ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به کاربر در سایت لینک شده اند مستقل بوده، و سایت محاسب یار مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد.
  5. ارتباط سایت محاسب یار با کاربران از طریق mohasebyar.ir بر قرار می گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) صورت می پذیرد.
  6. سایت محاسب یار به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.